måndag 31 oktober 2011

---AH! Nu har jag färdigtapetserat! Strök fast de 2½ sista ränderna på 15 minuter(utan svordomar denna gång!) och är helt nöjd med resultatet. Jag är inte petig, med andra ord för i vissa personers ögon kan det se lite...ehm..... snedskuret ut?!


Näe då. Jag var duktig. Har egentligen förtjänat en eftermiddag i solen(har ju hunnit vara i jobbet redan också!) men om man har renovering på gång hemma har man aldrig rätt till att slappa...eller?


Snart.....snart kommer det bilder på sovrummet, ska ha sambon att skjuta fast lite lister först.



Minns ni hur köket såg ut före vi började? Här ser ni---->


När det är 75% klart ser det alltså ut såhär:




Och i somras skrev jag ett inlägg om hur min köks-vision såg ut:

Ungefär så här.




Nu fattas det att byta fläkt, riva diskbänken och ersätta den med en sådan:


samt göra såhär med kaklet:



Vad tror ni, blir det inte fantastiskt? (Den dagen det faktiskt är klart.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar