måndag 14 november 2011

Helgen i bilder

Varför lyckas jag inte få skarpa bilder mera? ? Nåväl, trots den dåliga kvaliteten på bilderna berättar de en historia...


När jag kom hem från jobbet i lördags eftermiddag väntade mig där hemma ett glas rött och ett stycke.....:

NICKLAS! 


Sedan blev det dags för ett födelsedagskalas i min hemstad, Karleby, var jag bekantade mig med denna luring:



På söndag började jag smyga in julpynt lite här och var, sambons vilda protester till trots....

Den fina lyktan fick jag efter att ha deltagit i en tävling hos fina Maria! 






Idag borde jag riva köks-kakel eller storstäda.... har hittills fört en gaffel till Nickas arbetsplats(deras kofot gick av??) och satt igång diskmaskin samt tvättmaskin.. Vem som ska tömma dem är ännu osäkert.

Återkommer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar