onsdag 26 oktober 2011

Dagarna springer iväg...

...och jag har börjat handla julpynt??!



Idag har jag lekt med Rune hela dagen. Egentligen borde jag ha tapetserat klart, endast 2 ränder tapet kvar att hänga. Alltid lämnar saker på smått.. så som våra lister i köket, handfatet & silikon i toaletten, lampan i hallen, 2 av 5 lådfronter mm..... Och då trodde jag att jag är den som vill se slutresultat på en sak före jag påbörjar nästa. Nå, alltid lär man sig något nytt.

Vi stack till Kuusamo(Lappland) över helgen i bowlingens tecken. Med sommardäck. På is. Förutom Punka i Ukkohalla klarade vi oss riktigt bra. Levandes.
Härligt att ta paus från Jakobstad en stund var det i allafall.

Åh, bara jag får färdigt tapetserat och satt lister i sovrummet ska ni få se bilder, det blir så himmelens bra! 


Ibland får man vara nöjd med sig själv ändå, utan ursäkter.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar