fredag 9 december 2011

på mina bara knän ber jag er...

...att sluta snacka om jullov! Senast var det höstlov, före det var det sommarlov, före det påsklov, före det sportlov...blablabla. Jag har inte haft en ledig vecka sedan sommaren 2010!
Och jag kan inte vara glad för er skull heller, så bitter är jag.


Okej, efter några andetag inser jag att det nog inte är så jobbigt ändå. Förra helgen hade vi en ytterst rolig helg i sällskap med Vasavännerna(I jeppis), likaså måndagkväll men den gången på Fontana i Vasa(kärt återseénde). Kommande är resan till Teneriffa(10 januari åker vi) och sedan börjar en NY ERA I MITT LIV.



Kanske har jag råd med en kort semester kommande sommar, kanske med ett halvt jullov följande jul. VEM VET? Kanske....

Livet är gott,

ändå. Så länge man inte blir bitter.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar