lördag 21 januari 2012

hoppsan birger -

- längesen sist!


Alla frågar självklart hur resan gick. Till slut orkar man bara svara med ett "Toppen, verkligen jättebra, Vädretvarbrasåviochåtsoladeheeela tiden." Pust.
Sedan kommer kommentaren......"Var är brännan riktigt?"

Om jag ändå visste.....


Jag har påbörjat första klass. På en utbildning jag verkligen känner att är rätt. Liksom får det att brinna inom mig. Av iver såklart. Nu står jag igen inför den stora frågan, att jobba eller inte jobba, -jättemegamycket?
Har lite beslutsångest. Ekonomiskt kan jag visserligen leva ett bra tag på sparlåga, äta pasta och sparris medans jag serverar den arbetande sambon innerfilé men bakt potatis och fin tranbärssylt(whatever)..... Men hur länge?


Var hittar man balansen mellan studier och jobb?


(Bilder kommer ni att se då jag orkar ladda upp dem till datorn, om tusen år.)

Okej, nå den bjöd jag på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar