tisdag 23 augusti 2011

Är det tisdag, redan?

Nu hänger jag inte riktigt med i svängarna. Har en 8 dagars arbets"putki" på gång och så mycket annat att göra att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Överlycklig är jag dock åt klinkersgolvet nicklas fixat åt oss i hallen, nu fattas bara lister så är hallen done!

Köket då, köööket. Ser fortfarande inte ut som ett kök med skåpdörrarna bortskruvade men väggarna är vitmålade i allafall. Inga smärre förändringar här inte....på de senaste två dagarna. Måste ta oss tid(var hittas den?) att välja ut skåpdörrar och tillbehör före någonting kan ske på hemmaplan....

Nåväl, nu bär det av till jobbet igen då. Hoppas jag inte tappar bort mig själv på vägen, är rätt så flummig och glömsk av all stress. Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar