måndag 1 augusti 2011

imorgon....

...vill jag hinna med en hel del. 

Ett. Jag vill och titta på ett gustavianskt matsalsbord som en säljare erbjudit åt oss för en HUNDRING. Man får då undra om det är verklighet eller dröm.





Två. Jag vill och måste skura varje vrå av våran lägenhet, bara för sinnesfridens skull. 

Tre. Jag borde mot min vilja palla iväg till bilskolan för att uppleva en mörkerkörnings-simulator så att jag sannerligen skall vara medveten om hur det är att köra vintertid. (Har redan kört två vintrar och en hel det i mörker men nu måste jag betala 80€ för att uppleva detta i simulator.) Oh, våra kära skattetagare.

Fyra. Dessutom vill jag hemskt gärna hinna en sväng till Vasa för att träffa Emma Ph innan hon flyttar till ROM (Den skurken!). Möjligt är att jag inte hinner och då tillåts jag nog att sörja en liten stund. Eller så har jag en jävligt bra orsak att ta en sväng via Rom i höst(och samtidigt följa Robert Langdons fotspår längs gatorna..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar